درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته استقبال خوبی هم خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را تبلیغ نکرده باشید. در این صورت توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ بدون شک عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به صورت لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن وارد نقشه گوگل می شوید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نمایش می دهید.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای پیام های ویدیویی است که به شما گام به گام نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را نشان می دهد: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات برویددر قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “Switch Back” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از اینکه در کجا، کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام خود بازدید می کنند نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. . آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری در اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مرتبط با پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. این عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد – تغییر در تعداد فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس به پروفایل شما نیز وجود دارد. وقتی شخصی روی دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. فعالیت شما در نمایه شما ظاهر می شود. وقتی صفحه فیسبوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این داده ها را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها پیوندی که می توانید استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می آید. اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما استبا این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای محرمانه را بررسی کنید به عنوان یک صاحب حساب کسب و کار، می توانید محدودیت هایی را برای افرادی که می توانند شما را به عنوان شریک محتوای مارک دار در پست های شما برچسب گذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام به اشتباه برند شما را با تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچم‌گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی دکمه Settings کلیک کرده و به Business Settings بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه صفحه …